Bedrijfsmagazines
Belgen bladeren gemiddeld 29 minuten in een bedrijfsmagazine. Een pak langer dan ze op websites surfen. Wil jij ook zoveel aandacht voor je bedrijf? Dan heb je niet alleen een goede ontwerper en printer nodig, maar bovenal een ervaren redacteur.
Je bedrijfsmagazine publiceren
Heb je projecten waar je bijzonder trots op bent, wil je jouw klanten tonen welke mogelijkheden je bedrijf allemaal te bieden heeft of wil je een intern magazine lanceren voor je eigen mensen? Contacteer ons voor meer informatie!
Waarom bedrijfsmagazines scoren
In een wereld waarin alles almaar digitaler wordt, doen magazines het beter dan ooit. De reden? Die is meervoudig:
Bedrijfsmagazines prikkelen je zintuigen
Magazines bekijk je niet alleen, je voelt, hoort én ruikt ze ook. Door zoveel zintuigen tegelijk aan te spreken, slokt een magazine je aandacht volledig op.
Magazines vallen op
Je mailbox puilt uit, je krijgt zoveel meldingen op je smartphone dat je ze nijdig op mute zet … Maar je brievenbus? Die blijft tegenwoordig al eens leeg. Tot er plots een magazine in valt.
Print is minder vluchtig
Onderzoekt toont aan dat gedrukte content 1,7 keer beter onthouden wordt dan de digitale evenknie.
Magazines wekken vertrouwen
Magazines bieden ruimte voor diepgang en vertraging. Lezers linken dit onbewust met expertise en betrouwbaarheid.
De juiste redacteur voor je bedrijfsmagazine
Of je nu je expertise in de verf wil zetten, de band met je klanten of personeel wil aanhalen of je producten of diensten op een andere manier wil tonen, om je bedrijfsmagazine te vullen heb je een team van passionele redacteurs nodig. Dat team kan je op twee manieren samenstellen:
Interne redactie
Je kan ervoor kiezen om je medewerkers zelf aan het schrijven te zetten. Zij kennen je bedrijf immers best. Zorg er dan wel voor dat je alle teksten door een eindredacteur laat onder handen nemen. Zo ben je niet alleen gerust dat er geen fouten door de mazen van het net glippen, maar kan je ook rekenen op vlotte teksten die allemaal in dezelfde tone-of-voice van jouw bedrijf zijn geschreven.
Vraag een offerte voor eindredactie
Freelance redacteur
Heb je geen ervaring met interviews afnemen en reportages schrijven, en twijfel je hoe je producten en diensten om kan zetten in boeiende redactie? Of heb je er eenvoudigweg geen tijd voor? Schakel dan een freelance redacteur in. Liefst een met journalistieke ervaring en aantoonbare expertise in bedrijfsmagazines.
Bedrijfsmagazines voor alle doelgroepen
Van personeelsmagazines voor postkantoren over klantenmagazines voor investeerders of ledenmagazines voor natuurliefhebbers tot ronkende magazines voor autofans: onze redacteurs zijn ware kameleons. In de voorbije jaren schreven we mee aan bedrijfsmagazines voor de meest uiteenlopende doelgroepen en sectoren. Een greep uit onze realisaties.
WWF-magazine
De Kleur van Geld
Impulse
Outline
AMP Box Office
Mobistar Magazine
Belisol Magazine
M Magazine
100% PostPunt
Proximus ONE
Kinepolis Film News
Rabo Magazine
WWF - Jaarrapport
Proximus Perspectief
Peugeot magazine
Je bedrijfsmagazine publiceren
Heb je projecten waar je bijzonder trots op bent, wil je jouw klanten tonen welke mogelijkheden je bedrijf allemaal te bieden heeft of wil je een intern magazine lanceren voor je eigen mensen? Contacteer ons voor meer informatie!